världens coolaste bibliotek!!!

Är det någon som har hört att om man ska gömma sig för någon så ska man gömma sig uppe i exempelvis ett träd för att det sista stället alla väljer att leta är ovanför en?
OK! OK!! Här är en sak som har fattat grejjen och gömt sig för mig ända sedan jag kom hit till Umeå. Jag har nog spenderat fler timmar på bibblan än jag spenderat i mitt rum och inte förrän idag har jag upptäckt detta spektakulära, underbara fynd. Så här gick det till.

Bibblan
Klockan är runt halv två, två
Jag och case-gruppen sitter och pluggar hjärna och diverse fjas med nerver
Jag tröttnar
Jag lutar mig bakåt och kollar upp i taket
...

J - Hörni
X - ...
J - Asså, hörni. Det är typ siffror i taket
X - ...
J - Men seriöst, det står 1 3 4 6. Ettusentrehundrafyrtiosex
X - ...
J - Titta då!!
S - ja, och klockan är 13.46
J - VA!!! Fan va coolt! Här kollar jag upp i taket och ser en massa siffror och precis samtidigt är klockan så mycket som siffrorna i taket säger. Det är ju fan helt sjukt. Seriöst tycker ni inte att de.....
S - eller så är det en klocka
J - ....(stirrar upp i taket med munnen öppen)
S - ... (stirrar på mig)
J - ....
S - ...
J - AAAAH!!! DEN RÖR SIG!!!!
J - MÅSTE
J - FILMA



 

...............världens coolaste klocka..................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0