min medfödda kreativitet

Jag var hemma i helgen och rensade lådor efter en otroligt oväntad och ovälkommen översvämning i garaget och fann då en del intressande bilder och teckningar. Insåg snabbt att jag inte utnyttjar min konstnärliga sida tillräckligt mycket nuförtiden. Jag VAR ju picasso när jag var 4. Och sånt modesinne sen...ojojojoj! Titta och njut:



jag menar röd väst ÖVER jacka med rosa scarfs, vågat!
Det är sånt som krävs för att klara av att matcha ett sånt vrålåk



jag vet, går inte att missta sig på vad detta är, men för er lite långsammare där ute är det ett...



såklart



Min lillebror

Helt seriöst...det här får man inte skratta åt...
...han har ingen kropp...




Och sist men inte minst..



En prinsessa!!!!

Kommentarer
Postat av: joel

GAHAHAHAHAHA

2010-02-11 @ 00:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0