wikipluggande

Efter att ha insett att jag ligger elefantsteg bakom många i min klass i kemikunskaper bestämde jag mig för att plugga lite med Frideborg. Seriösa drog vi hem direkt efter skolan och satte igång kl. 15.15 och hade riktigt högtflygande mål för kvällen!!

Kl. 18.30 och många sega kemiformler senare:

Jessica: Ja, OK, men här står det ju! Äntligen! Enantiomer - föreningar som är varandras spegelbilder!
Frideborg: Fan va bra!
Jessica:.... (skriva skriva)
Frideborg:....(skriva skriva)
Jessica (utan att titta upp från anteckningarna): du inser att vi precis tog en mening, från en överskrift, till en sida från google utan att ens öppna den först, för sann?
Frideborg (utan att titta upp från anteckningarna): jepp. läkarlingen here I come!



Kommentarer
Postat av: tilda

jag vill också gå läkarling

2009-09-17 @ 00:16:04
URL: http://saharsmala.blogg.se/
Postat av: G

Allt detta var ganska kul. UB är inte kul.

2009-09-17 @ 16:49:54
Postat av: bögre

nu kan jag show off. DET ÄR SANT! ni kan använda mig som källhänvisning, eller i ungern är det sant.

2009-09-23 @ 10:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0