Mooooot robertsfors!!!

När jag flyttade upp hit var jag ganska orolig för att det inte skulle finnas någonting kul att göra här. Men sen jag kom hit har jag insett hur onödig min oro var! Som den här veckan t.ex. har vi hållbarhetsvecka här i umeå.

TUFFT!

FRÄSCHT!!!


Jag har hittat min absoluta favoritaktivitet under denna coola vecka som blandar allt mellan kultur, shopping och upplevelser. Svenska Mästerskapen i plöjning i Robertsfors!!

TUFFT!

FRÄSCHT!!!

Titta, njut och känn avundsjukan smyga sig in i varenda lilla vrå i din kropp. Även fast du inte vill erkänna det VET jag att du verkligen vill bo här i Umeå nu!


plöjning med häst


plöjning med traktor

Hahahahahahahahaha (nöjt och belåtet det-är-synd-om-alla-som-inte-bor-i-umeå-skratt)

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag är faktiskt inte avundsjuk på dig, men jag kan låtsas om det får dig att känna dig privilegierad nu när du bor i en håla.

2009-09-24 @ 19:29:07
Postat av: drpalm

min håla är faktiskt störst i norrland....typ

2009-09-24 @ 23:02:52
Postat av: fasttelefon

Hallå är det någon som lite försynt försöker förneka sin egen bakgrund. Visste ni att drpalms egen familj hyser både höns hästar och får. Och det brukar vara barnen som hjälper till på gården när föräldrarna åker till thailand och solar på någon sandig ö.Hmm

2009-09-25 @ 22:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0