Gustafs antiklimax

Idag trodde jag att Idol skulle gå. Och detta berättade jag för ALLA! I extas. Bestämde med Gustaf och en hel del andra härliga idol-groupies att vi skulle ses hos mig för självförnedring på bästa sändningstid och gick nöjd hem med min plan. Får ett sms från Gustaf kl 18.07:

"Idol går ju inte ikväll. Antiklimax!!!"

Sen satte han sig och skrev ett skitlångt inlägg om hans besvikelse på en blogg jag inte får nämna vid namn...här kommer ett litet utdrag ur gustafs blogg:

Men NEJ! AAAAAAAAAAAAAH GAH!!!! NEJ NEJ NEJ!

Behöver jag ens skriva att Jessica hade fel. Min själ blev behandlad som en tennisboll vid serve. Ja, visuallisera det. Se det framför er...

 

Här kommer mitt svar:

 

Gustaf! Det här "nyttiga godiset" är inte godis. Det är djävulens avkomma i barform. Jag tror inte på att ni hade det här "godiset" hela tiden på ert kontor i sthlm. Alla hade varit så rädda för att bli bjuden på en att sjukfrånvaron måste ha varit skyhög. Och nästa gång jag tvekar inför liknande köp, säg inte: "Ja, köp den nu!!"

Jag blev så besviken när jag kom hem att jag nästan slängde den. Dock var jag lite för hungrig och åt skiten.

 

 

 

hallon är jätteäckligt

 


Kommentarer
Postat av: G

Äh! Jag säger som invånarna i Dorotea och Wilhelmina (och för den delen alla små norrländska städer):



-Man vääänjer sej.

2009-09-15 @ 08:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0