Första dagen i skolan avklarad!

Några tankar som flugit genom mitt huvud idag:

  • FAN VA KUL!!! Let's go!
  • Shit, sa han att det här är sånt vi har lärt oss i gymnasiet? Fan...men varför räcker alla upp handen. Vilket skitgymnasium gick jag i. Paniiik! Får väl anteckna då....Va?? Emulsion?? Ingen idé att ens försöka. jag ger upp. Hata Hersby...
  • Hungrig
  • Trött
  • Kaffe
  • Banan
  • Var ska jag lägga skräpet?
  • Varför satte jag mig i mitten av föreläsningssalen? Måste kissa
  • och slänga skräp
  • LUNCH!!!
  • nej just det ja. Gröt....
  • cykla cykla cykla till medicinska biblioteket! :D
  • lånekort på 15 min och tillbaka igen. Jag klarar det
  • Nej jag bryr mig inte om att du inte litar på hotmail och tyvärr hade långt hår och skägg på körkortet och klippte dig dagen efter så att ingen känner igen dig nu kära bibliotekarien. GE MIG MITT KORT!!
  • lånekort på 15 min och tillbaka igen....finns inte en chans
  • hata att cykla :(
  • Sjukt att det är 21 grader på dagen när jag VET att jag kommer ha vantar på mig ikväll
  • plugga igen
  • Gustaf har fuskat och läst på innan....kul...show off....
  • IDOL!!!
  • Cykla hem igen genom Ume-natten
  • FAN jag glömde vantarna!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, fan så kul. Ungefär så där gick mina tankar i början...

2009-09-17 @ 17:58:21
Postat av: fasttelefon

Hello sweety! Life sucks eh...

2009-09-23 @ 11:31:29
Postat av: fasttelefon

Life sucks det är tungt att växa upp och upptäcka att man inte är större än på dagis och glömmer vantarna så att mamma blir sur.Jag ska bli doktor jag tralala.

Man får bara hoppas att du inte glömmer tången inne i operationssåret på nån patient...By the way...Har någon talat med er om patientföreningen ännu?

2009-09-23 @ 11:40:32
Postat av: drpalm

Nej mamma kära, ingen patientförening än. Vad är det? För såna patienter som har haft en tång i magen eller...?

2009-09-23 @ 15:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0