Cykel

Jag har blivit med cykel!!!! Och samtidigt fått vara med i Västerbottens folkblad tillsammans med min cykel och min cykelköparkompis Sebastian. Artikeln kommer upp snart och ska spridas snabbt ut över världen.
Att hitta cykel i Umeå är inte lätt nu så när jag fick höra att drygt 40 cyklar skulle säljas på välkomstmässan i Universum skolkade jag (fett med tufft för övrigt) och fajtades med 150 fransmän för att rycka till mig världens finaste skrotcykel med barnstol. Funderade på att starta spädbarnstaxi men blev nedröstad och den blev snabbt avplockad och står nu övergiven på Campus. Först till kvarn!!



och om jag har otur här i Ålidhem ser den ut så här om några dagar:


Kommentarer
Postat av: fasttelefon

Juste cykel gumman! Men du! en barnsadel kan vara bra till mycket: Ryggan placeras med fördel i en sån, picnic korgen, svampdito, träningsväskan eller en liten kompis typ Ida .

2009-09-04 @ 12:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0