rolighetsteorin 2

Har någon läst inlägget om rolighetsteorin??
Yeah right - världens djupaste trappa!
Hur är en trappa djup? Typ en stege då eller??
Kan vara världens djupaste soptunna också.
Stämmer bättre

Varför har ingen reagerat på detta?

Det är helt enkelt ingen som läser min blogg.

Jag skriver för döva ögon

Jupp, jag kan skriva döva ögon. ingen som läser ändå

Halåååååååååååå

ingen som svarar heller

Börjar känna mig som Tilda på hultsfredfestivalen i somras (sms skickat kl 20.53 den 8 juli):

Rosor är röda
violer är blå
jag är schizofren
och det är jag också

Kommentarer
Postat av: hej

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lå lå.. lå.. lå.. lå.. å...



(eko)

2009-10-22 @ 17:58:11
URL: http://saharsmala.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag läste det skrattade åt dig å brydde mig inte om ditt ofantliga misstag.

Moahahahaha

2009-10-23 @ 10:27:54
Postat av: Storasyster

Jag brukar läsa högt för E när han kör bil, så vi kan skratta tillsammans.

2009-10-24 @ 18:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0