Idol-drömmar på våningen under

Jag har en granne under mig som tror att han är världsbäst på att sjunga och ibland då och då också världsbäst på att spela gitarr. Det började lite smått med att jag trodde jag hörde nån som sjöng under mig men nu har det gått så långt att jag ibland behöver gå ut ur MITT rum när han sjunger under mig för att inte störas när jag pratar i telefon. Det var faktiskt helt OK från början när han gillade lugna pop-låtar men sen började han bli mer och mer vågad och prova svårare och svårare saker... För några dagar sen körde han Anthem....behöver jag säga hur ledsna mina öron blev...

Nu har jag kommit på lösningen...



...fast kanske med min underbara sångröst i 100 decibel!!! I'll have my revenge!!! Moihahhahahahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0