en sämre version av en tenta

Idag hade jag min första dugga. Min första dugga någonsin i hela mitt långa liv! Och säkert också en av många på den här underbart långa utbildningen. OCH svåra utbildningen har jag hört! Jag vet inte vad ni tror? Har jag det svårt här uppe? Döm själva:

Dugga. 6 personer intryckta i ett grupprum med 12 frågor. Först en timme diskussion om frågorna utan lärare och sen lärarlett förhör en timme. Alltså 2 frågor var, som vi fick välja ut själva från pappret. Om man hade lite svårt med en fråga slapp man alltså svara på den. Om man hade lite svårt med den frågan man faktiskt valde hade man lärt sig nog för att svara på den innan förhöret.

Och jag är alltså en av dem som ska använda mina kunskaper för att skära i er om några år. Aaaaaawesome!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0