min lillebror ärvde alla de smarta hjärncellerna, och blygsamheten


Joel och jag har en aning elitistisk konversation om vilken sorts kompisar man vill ha.
Smarta eller snygga, helst både och...
Joel kom dock fram till att snygga inte alltid är bra

Joel: - det är jävligt viktigt
- man vill inte vara fulast i gänget
- på fester är det den relativa graden av snygghet som avgör vem som får ligga
- inte den absoluta graden
- så det gäller att ha asfula kompisar så får man alla tjejer
- samma sak gäller inte för er tjejer dock
- för er gäller det att ha 2 tuttar

Jag: - bland förvånas jag över din smarthet

Joel: - inte jag
- jag förutspår den

Kommentarer
Postat av: Ida

För det första, jag tillhör båda kategorierna.

För det andra, man behöver inte va snyggast för å få ligga, man kan också va "funny".

2009-11-30 @ 21:46:01
Postat av: Ida

För det första, jag anser mig själv tillhöra båda kategorierna av vänner.

För det andra, tala om för din bror att man inte behöver vara snyggast för å få ligga, man kan också va "funny".

Med väl behag

Ida

2009-11-30 @ 21:49:19
Postat av: ida

jag rediger... retusche... ändrade lite

2009-11-30 @ 21:50:46
Postat av: joel

bra att du förtydligade det, jag trodde du hade alzheimers.

2009-12-08 @ 10:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0