idag stannar jag hemma från skolan

Jag är sjuk! Massa hostningar, nysningar och konstiga drömmar på nätterna. Myyysigt! Men jag insåg precis en sak. Det är ju inte alls lika kul att vara sjuk när man är 22 som det var när man var 14.  Då fick man ju stanna hemma från skolan och slapp plugga på flera dagar.

Idag när jag är sjuk finns ingen skola att stanna hemma ifrån, inga föreläsningar idag och dessutom måste jag plugga ändå här hemma. Och det är svårt! Finns så mkt annat som är roligare att göra här hemma. Som att titta på snön som faller utanför eller typ bara titta på väggen i flera timmar.....

Och det värsta av allt är....Jag måste ändå åka till skolan och smitta ner alla. Obligatorisk laboration i mätning av cytoplasmatiskt kalcium....suck.

Jag vill va fjortis!

och sen var man ju så jävla snygg också.


Kommentarer
Postat av: Rosen

fy fan jessica!

asså jag minns denna kväll som den vore igår, hahah. kul att man var het iaf.

2009-11-10 @ 20:22:02
Postat av: nina

Helt fantastisk bild jessica. nästan alla bilderna på käppala studs sidan är rena lyckopillrerna!

2009-11-10 @ 22:43:07
Postat av: ida

ett minne....flott

2009-11-14 @ 20:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0